
Ne znam ni kako opisati svoje iskustvo s ovom igrom. Prvih nekoliko sati bio sam uvjeren da igram
bezdušni, klimavi kaos bez identiteta i bez ikakve stvarne vrijednosti. Sve je djelovalo blijedo, uvod je,
života mi, kao da ga je napisala umjetna inteligencija, FromSoftware inspiracije bile su preočite i bez
ikakve samostalnosti, područja potpuno beživotna, neprijatelji rijetki i nezanimljivi, sustav napredovanja
zakompliciran i prejednostavan u isto vrijeme, a NPC-evi potpuno zaboravljivi.
Ukratko, podbacila je na svakoj razini u usporedbi ne samo sa soulslikeovima općenito, nego i s onima iz
2025., pogotovo sa gargantuoznim First Berzerkerom. I da, jasno mi je da “seksipil” pomiče svijet naprijed, ali Wuchang kao protagonist je očito napravljena za “Stellar Blade”. Ako je to vaš đir, super, ali meni je otkad znam za sebe “gooning” na piksele potpuno sulud i komičan koncept. Ukratko: bio sam spreman odustati, Wuchang je koristila svaku priliku da mi gura svoje dupe u prvi plan, a sama igra je po svemu sudeći polako postajala ništa više nego obaveza koju ću teške volje odraditi samo da napišem recenziju.
A onda… nešto je kliknulo.
I tu je stvar čudna: ne znam ni što točno. Shvatio sam da je mapa isprepletena i puna prečaca? Lijepo, ali
nije dovoljno. Jesu li bossovi postali bolji? Ne baš, većina je prilično razočaravajuća. Ako moram nagađati, rekao bih da je to bio trenutak kada sam shvatio da igra zapravo ima šarma. Buildovi stvarno mijenjaju iskustvo. Područja postaju sve detaljnija i pažljivije rađena što dalje ideš. Našao se i pokoji boss kojeg ću zauvijek pamtiti. I najvažnije: bio sam u krivu. Uz sve svoje mane, ova igra ima dušu. I to puno nje.
Zašto joj je trebalo toliko da zasja? Nemam pojma. Možda je problem bio u meni. Ali upravo je to poanta,
moje iskustvo bilo je zbunjujuće, neočekivano i na kraju sam je toliko zavolio da ću čim dovršim ovaj
članak upaliti NG+.
Bez spoilera, ono što treba znati:
– Dizajn mape je fantastičan.
– Borba postaje odlična kad se uvučeš u ritam.
– Možeš se respecati kad god želiš.
– Istraživanje se uvijek isplati.
– Četiri boss borbe iskaču, a jedna mi je možda i najdraža ikad. Ostale? Ili prelagane ili
nezanimljive.
Trenutno igra na Steamu stoji na jedva “mixed”, uglavnom zbog performansi. Morao sam spustiti postavke na normal, ali nakon toga radila je bez greške. Imam osjećaj da dobar dio negativnih recenzija dolazi od ekipe koja i dalje pokušava vrtjeti svaku igru na 1060Ti preko 4K televizora, ali to je priča za drugi put.
Konačna presuda:
Wuchang je moj najdraži soulslike koji nije napravio FromSoftware, rame uz rame s Lies of P. Uz to je i jedan od lakših, pa ga iskreno preporučujem svima koji tek ulaze u žanr. Dajte joj vremena i nagradit će vas. Ako ste kratki s lovom, nalazi se na Game Passu i može se završiti za manje od 40 sati, što je za mene idealno trajanje RPG-a. Prestar sam i preumoran za igre koje se razvlače preko 100 sati.
Najbolja nesavršenost na koju sam ikad naišao.