World of Warcraft: Midnight — drugi čin Worldsoul Sage donosi housing, novi „prey“ sustav, igrivu rasu Haranir i Void‑tematski Demon Hunter spec
Blizzard je 19. kolovoza na gamescomu u Kölnu službeno predstavio WoW: Midnight — sljedeću, jedanaestu ekspanziju MMO‑a. Fokus je na povratku u Quel’Thalas, sukobu sa Xal’atath i strateškim sistemskim novitetima koji ciljaju dugoročnu angažiranost zajednice. Okvirni prozor izlaska: 2026.
Drugi čin Worldsoul Sage
Midnight je drugi korak višegodišnje Worldsoul Saga inicijative. U ovoj fazi saga prelazi iz dubina War Within‑a u reimaginirani Quel’Thalas, gdje Xal’atath orkestrira invaziju Void‑a i destabilizaciju Sunwella. Igrači napreduju do levela 90 i prolaze kroz četiri zone (kombinacija novih i moderniziranih):
- Eversong Woods + Silvermoon City (potpuno renoviran),
- Zul’Aman (Amani prijestolnica dizajnirana iznova),
- Harandar (bioluminiscentna džungla kod korijenja svjetskih stabala),
- Voidstorm (kaotična, Void‑zasićena zona).
Ovaj razvoj jasno komunicira roadmap vraćanja moćnih „legacy“ prostorâ u core content pipeline, umjesto da ostanu samo nostalgične kulise.
Housing: napokon vlastiti dom — i razlog da ostanete u igri

Housing nije „garrison 2.0“. Riječ je o platformskom sustavu s tri projektna stupa — samoizražavanje, društvenost i trajnost — koji se širi kroz patcheve i buduće ekspanzije. Igrate u vlastitoj kući i u susjedstvima koja mogu biti javna ili privatna/gildina, s Endeavors događajima koji potiču kooperaciju i „community‑building“.

Rani pristup housing‑u osiguran je kroz pre‑purchase Midnight‑a, što je jasan monetizacijski „early access“ mehanizam: gradit ćete i dekorirati prije lansiranja ekspanzije. To je transparentno navedeno u Blizzardovom službenom „reveal“ materijalu.

Praktično: dekor se otključava igranjem (questovi, dungeoni/raidovi, craft, događaji), postoji Basic/Advanced način uređivanja, mogućnost bojanja i skaliranja predmeta — „no‑friction“ dizajn koji minimizira barijere ulaska i maksimizira time‑to‑fun.
Prey: open-world „lov na mete“ sa zapletom
Prey je novi opt‑in PVE loop u otvorenom svijetu: birate Normal/Hard/Nightmare ciljeve, gradite „bounty“ listu i krećete u lov — uz jednu ključnu razliku: meta lovi i vas. Ovaj risk‑reward okvir podsjeća na Nemesis/Mercenaries paradigme, ali integriran je u WoW‑ov endgame i nagrađuje dekorom, mountovima, titulama i progresijom.

Igriva rasa i širenje klase: Haranir & Devourer DH
Haranir (Allied Race): otključava se kroz Harandar; dostupni su Druid, Warrior, Hunter, Rogue, Priest, Mage, Warlock, Monk, Shaman; igrivi na Hordi i Savezu.

Demon Hunter – Devourer (3. spec): Void‑tematski, srednjeg dometa, s arsenalom „soul harvesting“ i Void Scythe alatima; Void Elf Demon Hunter uključen od lansiranja Midnight‑a. Ovo je značajna diverzifikacija klase nakon gotovo desetljeća.

Dungeoni, raidovi i PvP: sadržajna okosnica
Tri raida / 9 bosseva (uklj. The Voidspire, The Dreamrift i klimaks March on Quel’Danas),
Osam dungeona (npr. Windrunner Spire, Magister’s Terrace, Den of Nalorakk, Blinding Vale, Voidscar Arena…),
Delves s Valeerom Sanguinar kao pratnjom,
Novi 40v40 BG – Slayer’s Rise, „push–pull“ uzduž Path of Predation s bočnim ciljevima.
Sve je službeno specificirano u reveal materijalu.

Go‑to‑market: kada igramo?
Blizzard je Midnight javno pozicionirao za 2026., što je u skladu s ubrzanim napretkom Worldsoul Sage. Gamescom 2025 poslužio je kao launchpad, gameplay‑trailerom i hands‑on housing demom u Hali 8, a razvojni paneli idejno su „produbili“ feature‑set.
Pre‑purchase signalizira ritam: budući da predbilježba uključuje rani pristup housing‑u, očekujte pre‑patch fazu s „home‑buildingom“ prije same komercijalne dostupnosti ekspanzije — user‑retention prije izlaska.
Midnight je dizajniran kao „de‑riskirani“ miks: siguran narativni „fan‑service“ (Quel’Thalas, Sunwell, Void) plus dva sustava s potencijalom da produlje životni vijek igre (Housing i Prey). Ako isporuka zadrži kvalitetu sadržaja na razini War Within‑a i ako rani pristup housing‑u pametno aktivira zajednicu prije „day‑one“ go‑livea, Blizzard ima jasnu putanju prema 2026. s visokom konverzijom i stabilnim endgameom.

