Skip to content
Fb banner virus.hr

Virus.hr

najluđi hrvatski web portal za videoigre i virtualnu zabavu

  • naslovnica
  • vijesti
  • najave
  • recenzije
  • dojmovi
  • tech
  • games
  • Gamescom
  • izvještaji
  • najave
  • vijesti

World of Warcratf: Midnight – nova ekspanzija!

Nino 20/08/2025
Wow midnight darknessdevours wallpaper 1920x1080 579529d5e24ee9365714

World of Warcraft: Midnight — drugi čin Worldsoul Sage donosi housing, novi „prey“ sustav, igrivu rasu Haranir i Void‑tematski Demon Hunter spec

Blizzard je 19. kolovoza na gamescomu u Kölnu službeno predstavio WoW: Midnight — sljedeću, jedanaestu ekspanziju MMO‑a. Fokus je na povratku u Quel’Thalas, sukobu sa Xal’atath i strateškim sistemskim novitetima koji ciljaju dugoročnu angažiranost zajednice. Okvirni prozor izlaska: 2026.

WoW: Midnight – gameplay reveal

Drugi čin Worldsoul Sage

Midnight je drugi korak višegodišnje Worldsoul Saga inicijative. U ovoj fazi saga prelazi iz dubina War Within‑a u reimaginirani Quel’Thalas, gdje Xal’atath orkestrira invaziju Void‑a i destabilizaciju Sunwella. Igrači napreduju do levela 90 i prolaze kroz četiri zone (kombinacija novih i moderniziranih):

  • Eversong Woods + Silvermoon City (potpuno renoviran),
  • Zul’Aman (Amani prijestolnica dizajnirana iznova),
  • Harandar (bioluminiscentna džungla kod korijenja svjetskih stabala),
  • Voidstorm (kaotična, Void‑zasićena zona).

Ovaj razvoj jasno komunicira roadmap vraćanja moćnih „legacy“ prostorâ u core content pipeline, umjesto da ostanu samo nostalgične kulise.

Housing: napokon vlastiti dom — i razlog da ostanete u igri

Housing nije „garrison 2.0“. Riječ je o platformskom sustavu s tri projektna stupa — samoizražavanje, društvenost i trajnost — koji se širi kroz patcheve i buduće ekspanzije. Igrate u vlastitoj kući i u susjedstvima koja mogu biti javna ili privatna/gildina, s Endeavors događajima koji potiču kooperaciju i „community‑building“.

Rani pristup housing‑u osiguran je kroz pre‑purchase Midnight‑a, što je jasan monetizacijski „early access“ mehanizam: gradit ćete i dekorirati prije lansiranja ekspanzije. To je transparentno navedeno u Blizzardovom službenom „reveal“ materijalu.

Praktično: dekor se otključava igranjem (questovi, dungeoni/raidovi, craft, događaji), postoji Basic/Advanced način uređivanja, mogućnost bojanja i skaliranja predmeta — „no‑friction“ dizajn koji minimizira barijere ulaska i maksimizira time‑to‑fun.

Prey: open-world „lov na mete“ sa zapletom

Prey je novi opt‑in PVE loop u otvorenom svijetu: birate Normal/Hard/Nightmare ciljeve, gradite „bounty“ listu i krećete u lov — uz jednu ključnu razliku: meta lovi i vas. Ovaj risk‑reward okvir podsjeća na Nemesis/Mercenaries paradigme, ali integriran je u WoW‑ov endgame i nagrađuje dekorom, mountovima, titulama i progresijom.

Igriva rasa i širenje klase: Haranir & Devourer DH

Haranir (Allied Race): otključava se kroz Harandar; dostupni su Druid, Warrior, Hunter, Rogue, Priest, Mage, Warlock, Monk, Shaman; igrivi na Hordi i Savezu.

Demon Hunter – Devourer (3. spec): Void‑tematski, srednjeg dometa, s arsenalom „soul harvesting“ i Void Scythe alatima; Void Elf Demon Hunter uključen od lansiranja Midnight‑a. Ovo je značajna diverzifikacija klase nakon gotovo desetljeća.

Dungeoni, raidovi i PvP: sadržajna okosnica

Tri raida / 9 bosseva (uklj. The Voidspire, The Dreamrift i klimaks March on Quel’Danas),

Osam dungeona (npr. Windrunner Spire, Magister’s Terrace, Den of Nalorakk, Blinding Vale, Voidscar Arena…),

Delves s Valeerom Sanguinar kao pratnjom,

Novi 40v40 BG – Slayer’s Rise, „push–pull“ uzduž Path of Predation s bočnim ciljevima.
Sve je službeno specificirano u reveal materijalu.

Go‑to‑market: kada igramo?

Blizzard je Midnight javno pozicionirao za 2026., što je u skladu s ubrzanim napretkom Worldsoul Sage. Gamescom 2025 poslužio je kao launchpad, gameplay‑trailerom i hands‑on housing demom u Hali 8, a razvojni paneli idejno su „produbili“ feature‑set.

Pre‑purchase signalizira ritam: budući da predbilježba uključuje rani pristup housing‑u, očekujte pre‑patch fazu s „home‑buildingom“ prije same komercijalne dostupnosti ekspanzije — user‑retention prije izlaska.

Midnight je dizajniran kao „de‑riskirani“ miks: siguran narativni „fan‑service“ (Quel’Thalas, Sunwell, Void) plus dva sustava s potencijalom da produlje životni vijek igre (Housing i Prey). Ako isporuka zadrži kvalitetu sadržaja na razini War Within‑a i ako rani pristup housing‑u pametno aktivira zajednicu prije „day‑one“ go‑livea, Blizzard ima jasnu putanju prema 2026. s visokom konverzijom i stabilnim endgameom.

Nino
Nino

Post navigation

Previous Dying Light: The Beast dobio dubinski gameplay
Next Future Games Show: Gamescom – sve najave

Nedavni članci

  • Odigrali smo Seafarer: The Ship Sim
  • Silent Hill f – novi početak
  • Steam Scream Fest IV – naše najjezivije preporuke
  • Upoznajte The-Mark Entertainment
  • Lapin – povratak u bolja vremena

Arhiva članaka

  • October 2025
  • September 2025
  • August 2025
  • July 2025
  • June 2025
  • May 2025
  • April 2025
  • March 2025
  • February 2025
  • January 2025
  • December 2024
  • November 2024
  • October 2024
  • September 2024
  • August 2024
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Impressum
  • Želiš pisati za nas?
  • Tko smo mi?
  • Kontakt
© 2025 Virus.hr – Sva prava pridržana. | DarkNews by AF themes.