Skip to content
Fb banner virus.hr

Virus.hr

Blend25 970x250px
  • Naslovnica
  • Vijesti
  • Biz
  • Virus Upload
  • Najave
  • Osvrti
  • Specijali
  • Retro
  • Japan
  • Kickstarter
  • Netokracija
  • Mobile
  • Indie
  • MMORPG
  • eSport
  • VR
  • Serijala
  • Tko smo mi?
  • Želiš pisati za nas?
  • Uvjeti korištenja
  • Kontakt
  • Impressum
  • izvještaji
  • Japan Report
  • slike
  • specijali
  • Tokyo Game Show
  • vijesti

Tokyo Game Show 2025 – Festival budućnosti gaminga

Igor K. 27/09/2025
Level infinite at tokyo game show 2025 banner

Ovogodišnji Tokyo Game Show 2025 bio je sve što sam očekivao – i još mnogo više. Imao sam priliku biti na samom otvorenju, i iskreno, riječ fenomenalno jedva opisuje doživljaj. Već od prvih trenutaka bilo je jasno da će ovo biti jedan od najvećih i najimpresivnijih TGS-ova do sada.

Još prije ulaska u dvorane atmosfera je bila nabrijana – redovi su se protezali stotinama metara, a tisuće zaljubljenika u videoigre s nestrpljenjem su čekale da zakorače unutra. Kad sam napokon ušao, dočekao me pravi spektakl: osam velikih hala pretvorenih u tehnološki raj, s više od 4.000 štandova i čak 772 izlagača iz cijelog svijeta (od čega 473 japanskih i 299 inozemnih). Već taj podatak govori dovoljno – industrija nikad nije bila življa ni raznovrsnija.

Najveće iznenađenje za mene bio je nevjerojatan broj razvojnih studija koji su ove godine sudjelovali. Uz velika imena poput Sonyja, Capcoma, Bandai Namcoa i Square Enixa, svoje projekte predstavili su i brojni manji, nezavisni timovi koji su pokazali da gaming scena vrvi svježim idejama i kreativnošću. Upravo ta raznolikost dala je sajmu poseban šarm: u jednom kutku mogli ste isprobati retro platformere inspirirane devedesetima, a već nekoliko metara dalje – potpuno nove VR i AI projekte koji redefiniraju pojam interaktivnosti.

Fokus sajma ove je godine jasno bio na tehnologijama nove generacije. Cloud gaming, proširena stvarnost i umjetna inteligencija dominirali su prezentacijama, a dobar dio demo verzija pokazao je koliko je industrija napredovala u samo nekoliko godina. Neki naslovi toliko su dobro optimizirani za nove konzole i PC hardver da su djelovali kao korak naprijed prema potpuno novom načinu igranja.

Square Enix je briljirao s naslovima kao što su Dragon Quest I & II HD-2D Remake i Final Fantasy Tactics – The Ivalice Chronicles, dok je Capcom oduševio s nizom novih projekata uključujući Monster Hunter Wilds, Resident Evil: Requiem i Onimusha: Way of the Sword. Poseban je doživljaj bio i posjetiti “photo spotove” i meet & greet događaje gdje su posjetitelji mogli upoznati likove iz svojih omiljenih franšiza i ponijeti kući ekskluzivne suvenire. Uz velike izdavače, oduševili su i indie developeri. Neki od najzanimljivijih projekata dolazili su upravo s njihovih manjih, ali iznimno kreativnih štandova. 

Tgs25 i1
Tgs25 i2
Tgs25 i32
Tgs25 i6
Tgs25 i39
Tgs25 i40
Tgs25 i41
Tgs25 i34
Tgs25 i33
Tgs25 i37
Tgs25 i38
Tgs25 i29
Tgs25 i30
Tgs25 i31
Tgs25 i28
Tgs25 i27
Tgs25 i35
Tgs25 i23
Tgs25 i26
Tgs25 i25
Tgs25 i24
Tgs25 i22
Tgs25 i21
Tgs25 i20
Tgs25 i19
Tgs25 i18
Tgs25 i16
Tgs25 i15
Tgs25 i14
Tgs25 i13
Tgs25 i12
Tgs25 i11
Tgs25 i9
Tgs25 i10
Tgs25 i36
Tgs25 i8
Tgs25 i7
Tgs25 i5
Tgs25 i4
Tgs25 i3
Tgs25 i42
Tgs25 i17

Atmosfera unutar sajma bila je zarazna. Tisuće posjetitelja iz cijelog svijeta, dugi redovi za isprobavanje novih igara i stalni žamor publike stvarali su dojam da si u samom srcu globalne gaming zajednice. Čak i kada sam morao čekati 20 ili 25 minuta da isprobam određenu igru, svaka sekunda vrijedilo je truda – demo prezentacije bile su nevjerojatno. Na određene igre redovi čekanja bili su vremenski dulji i od 90 minuta, što puno govori o broju i zainteresiranosti posjetitelja.

Osim igara, TGS 2025 bio je i mjesto na kojem su se vodili važni razgovori o budućnosti industrije. Održano je više od 30 prezentacija i panela, uključujući Japan Game Awards i brojne tehnološke showcaseove koji su otkrili kamo gaming ide u narednim godinama.

Jedan od osobnih vrhunaca bio je što sam imao priliku testirati tri još neobjavljene igre studija Red Dunes Games, kao i zaigrati dugo očekivani Nioh 3. Dojmovi su snažni, ali o njima ću detaljno pisati u posebnim recenzijama koje stižu uskoro.

Kada sve zbrojim, Tokyo Game Show 2025 bio je daleko više od običnog sajma. Bio je to pravi festival ideja, kreativnosti i tehnološke čarolije. Redovi na ulazu, ogromne hale, tisuće štandova i stotine izlagača samo su fizički pokazatelj veličine događaja – ali prava vrijednost TGS-a je u onome što ostavlja iza sebe: osjećaj da gaming nikad nije bio uzbudljiviji, inovativniji i bliži budućnosti nego sada.

TGS 2025 još jednom je potvrdio svoj status jednog od najvažnijih događaja u svijetu videoigara – ne zaboravlja se lako, a fascinacija veličinom i doživljajem ostat će mi dugo u sjećanju. Budućnost gaminga nikad nije izgledala ovako spektakularno.

Igor K.
Igor K.
Tags: Japan Tokyo Game Show

Post navigation

Previous Na rubu piksel‑sna i betonskih zvukova: Gonzo kronika s Tokyo Game Showa
Next Pigface – Prisiljeni ubica

Nedavni članci

  • Neccese dobiva 1.0 verziju!
  • The Hole Keeper – nova horror videoigra
  • Ready or Not: Cenzura za koju nismo bili spremni
  • Odigrali smo Workshop Simulator PSVR2
  • Pregled tjedna: nekoliko vijesti koje ste možda propustili (29. rujna – 3. listopada 2025.)

Arhiva članaka

  • October 2025
  • September 2025
  • August 2025
  • July 2025
  • June 2025
  • May 2025
  • April 2025
  • March 2025
  • February 2025
  • January 2025
  • December 2024
  • November 2024
  • October 2024
  • September 2024
  • August 2024
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
© 2025 Virus.hr – Sva prava pridržana. | DarkNews by AF themes.