Zaigrali smo Alfa verziju SMITE 2, vizualno i mehanički unaprijeđenog nasljednika poznate igre SMITE. Nećemo duljiti previše, igra i sami zadaci su ostali isti kao i u originalnome SMITEu. No, naravno noviteti su ubačeni u samu igru te je isto i primjetno na sami pogled.
SMITE igra je igra MOBA žanra (Multiplayer Online Battle Arena) gdje, najčešče, igrači igraju 5v5 u “zatvorenom svijetu” odnosno areni kao što sami naziv žanra predlaže. SMITE je vjerujem inspiraciju našao u igri League of Legends, no SMITE se razlikuje u više stvari ali ona najvažnija je što je 3D MOBA za razliku od LoL-a. Samim time, priziva igrače sa drugačijim setom vještina i procjenu dubine pri ispaljivanju šampionovih mogućnosti.
Slike ispod članka će vam pokazati kako izgleda sučelje u glavnom izborniku (slika 3) i neke od noviteta. Noviteti koji su nas najviše impresionirali su teleporter (slika 1 i 4) do određene staze što uvelike smanjuje vrijeme dolaska na stazu pogotovo kada su vam tornjevi pod opsadom. Teleporteri su nakon korištenja zaključani na cca 180 sekundi, no nakon isteka vremena, isti se ponovno može iskoristiti.
Drugi novitet koji nam se svidio je pokazatelj (slika 2), a ovo je posebno dobro za početnike, ovisno o svojoj ulozi (Solo, Support, Carry, Jungler, Middle) koji vam pokazuje na samome početku igre koja je vaša staza. Također, kada stignete na stazu, pokazatelj vam pokazuje za koliko sekundi će vaši mali podanici stići na stazu i krenuti u osvajanje.
Svaki tim ima po dva seta kula na svakoj stazi, nakon što su kule uništene, dolazite do Fenixa, koji kao što ime predlaže, nakon što je uništen, nakon određenog vremena se obnovi i ponovno sprečava prolazak protivničkih trupa do vašeg Titana. Jednom kad je Titan uništen igra je gotova i onaj tim koji je uništio protivničkog Titana je pobjedio i spremni ste za novu igru. SMITE isto kao i SMITE 2 svoj fokus i inspiraciju vuče iz raznih mitologija, a početna takva mitologija je grčka isto kao i kineska i nordijska.
SMITE 2 alpha verzija se trenutno nadograđuje sa novim funkcijama i novitetima koje nisu bile dostupne u originalnoj SMITE igri, ali isto tako, s obzirom da je SMITE u razvoju od 25. ožujka 2014. u originalnoj igri dostupno je više Bogova, više opcija za vježbu, više arena i načina igranja. Vjerujemo da će razvojni studio Titan Forge Games predstaviti puno više noviteta u budućnosti.