Većina nas je upoznata s time kako serijal Zelda izgleda na posljednjih nekoliko generacija igraćih konzola. Međutim, manji postotak trenutno aktivnih gamera je imao priliku upoznati se sa serijalom kad su izašli prvi nastavci i iskusiti kako to izgleda kada se prvi puta susrećemo s ovakvim tipom igre. Njemački indie studio Wobble Ghost ovog mjeseca je izbacio igru tipa vrlo sličnog Zelda igrama sa originalnog Nintenda, a najviše nalik nastavku A Link To The Past sa dobrog starog Super Nintenda.
Priča kreće otprilike ovako: Tama se spustila na Zemlju, nitko ne umire, nego svako tijelo preuzimaju zli duhovi te mračne sile predstavljaju opasnost za sav živi svijet. Ova nova akcijska avantura baca nas u ulogu Smrti koja istražuje kakvo zlo je dovelo do toga te pomaže Charonu da oslobodi duše i dovede ih na drugu stranu. U tom zadatku pomaže mu maleni ružičasti kompanjon – svinjica, čiju ulogu, također, preuzimamo po potrebi. Zajedno ćete se boriti da vratite ravnotežu svijetu na rubu kolapsa.
Čitava mapa podijeljena je na manje zone koje se nalaze na otvorenom, a povremeno ulazimo u manje tamnice gdje rješavamo puzzle-ove, tražimo načine kako doći na drugu stranu, a vrlo često i shvatimo kako nam nedostaje nekakva sposobnost ili oruđe potrebno za prolaz dalje. Svaka zona nas na kraju nagradi nastavkom priče, novim skillom ili ponekim posebnim novčićem. Kad skupimo četiri takva novčića, dobivamo dopunu healtha na određenoj lokaciji. Svaka mračna zona kroz koju nas vodi priča skriva tajnu po jedne nestale osobe iz mjesta koju je obuzelo zlo i sukobljava se s našim herojem i njegovim vjernim prasetom u obliku velikog bossa. Kada je boss poražen, duša je slobodna, Charon nam zahvaljuje, a tama se povlači. To mjesto je oslobođeno te njegovi stanovnici napokon mogu živjeti u miru.
Neprijatelji s kojima se susrećemo tijekom svoje velike pustolovine su opsjednute životinje te crne mase u raznim oblicima i veličinama. Kako bi ih savladali nije potrebno puno mozgati, već samo djelovati ofenzivno uz poneko izbjegavanje udaraca. Za one puno veće i jače neprijatelje, kao što su crne mase koji se pojavljuju u obliku bossa, potrebno je ipak smisliti taktiku jer ćete u suprotnom vrlo brzo pasti i završiti na zadnjem checkpointu, što bi značilo povratak pred samu borbu. U tom slučaju pomoći će vam dosad naučena kombinacija skillova Smrti i vjerne svinjice, koja vam neće predstavljati veliki problem jednom kad je savladate S nekolicinom bossova možda ćete se malo morati potruditi, dok ostali ne predstavljaju neki veliki izazov.
Vaš lik tokom igre će dobiti nekoliko skillova koji omogućuju pristup područjima koja su do tada bila nedostupna. Bilo to skamenjivanje biljaka i neprijatelja, jahanje svinjice sa zatrčavanjem u prepreke, preskakanje manjih gapova ili penjanje po stijenama, svaku od ovih nadogradnji rado ćete prihvatiti i sa osmjehom na licu.
Svijet u igri nije velik, s lakoćom se može prijeći s jednog kraja na drugi u samo nekoliko minuta. Međutim, problem u snalaženju u prostoru dodatno pogoršava loša mapa. Najveći nedostatak mape je nemogućnost zumiranja. Stoga ćete često razbijati glavu kako doći do traženih predmeta ili zadataka označenih na mapi, jer ćete na jedinom, dostupnom putu do tamo, naići na zid. Ne treba previše govoriti ni o vremenu koje ćete izgubiti tražeći put. Isto tako ni zadaci nisu jasno definirani, jer tab za misiju ne postoji. Charon vam većinom zadaje misiju i označi na mapi, a s obzirom na lošu izvedenost iste, to vam neće puno pomoći. Ostatak vremena ćete mnogo lutati, ulaziti u kuće, pričati s ljudima, a dosta često i ne znati u kojem pravcu krenuti dalje. Tome bi definitivno pomogao neki izbornik ciljeva ili misija ili barem bilješke o nazivima mjesta na karti. Bez toga, vlastito navođenje će biti puno pokušaja i pogrešaka.
Težina u igri nije zabrinjavajuća, ponajviše što se tiče borbi s neprijateljima. Sa zagonetkama ćete se već morati malo pomučiti i uložiti vrijeme. Neka nedostupna mjesta za prolazak ćete zapamtiti, jer ćete kasnije ostvariti pristup kad dobijete zadovoljavajući skill ili oruđe. Kroz rješavanje priče najbolje je pokušati skupiti što više skrivenih novčića jer ćete pomoću njih povećati svoje zdravlje koje će vam pomoći pri rješavanju težih neprijatelja. Ako želite perfekcionizam, odnosno 100% igre, pripremite se na još mnogo sati besciljnog traženja rješenja.
Grafika je jedna od malobrojnih karakteristika s kojima se igra i ne može pohvaliti. Vrlo pikseliziran izgled igre pruža neki retro stil, međutim u igri prevladavaju isključivo crne i sive boje, stoga ima puno manje detalja te će vam mnoge lokacije ili likovi izgledati gotovo identično. Usudio bih se čak reći da su više detalja imale igre sa puno starijih platformi. Ako spadate u onu skupinu gamera kojima to ne smeta toliko, onda će ipak prevladati gameplay, koji je jedna od jačih karakteristika ove igre. Zvuk je, također, prilagođen retro stilu igre. Glazba kroz igru skroz prati situaciju u kojoj se nalazimo, bilo šetajući kroz šume, planine, sela ili borbe s bossovima.
U igri se mogu uočiti pa čak i doživjeti manji bugovi u smislu zapinjanja za poneki piksel te nemogućnosti micanja s mjesta gdje smo zapeli, što nas vodi na ponavljanje checkpointa. Isto tako, moguća je pojava game-breaking buga, kojeg sam i sam iskusio kod borbe sa zadnjim bossom. Za vrijeme borbe se nakon nekoliko pokušaja dogodilo to da je boss imao prazan health te mu nisam mogao nanositi nikakvu štetu, a on je svoju prednost iskoristio i tako me vrlo brzo vračao na checkpoint. Tek nakon nekoliko izlaženja u glavni meni pa i iz same igre, borba se „odblokirala“ i uspio sam završiti zadatak i poraziti bossa. S obzirom da je igra svježe izašla, nije ništa toliko alarmantno što se ne može riješiti možda nekim od budućih patcheva.
Iako je gameplay dosta zabavan i zanimljiv, vrlo često imate osjećaj da igra pokušava biti Zelda, što ne mora nužno biti loše, pogotovo ako vam se sviđa takav tip igre. Kad je takav klasik uzor, postavljeni su već jako dobri temelji. Nažalost, u tom slučaju igra može izgubiti na svojoj originalnosti i ako su neke stvari lošije izvedene, a ne unaprijeđene, odbit će vas od same igre. U suprotnom, čeka vas barem 10-ak sati istraživanja i borbe protiv crnih čudovišta i ni najmanje vam neće biti žao uloženog vremena.
Primjerak igre za potrebe osvrta ustupio izdavač Deck 13










