Out of Time odmah privlači pažnju svojom glavnom idejom – tether mehanikom. Igrači su povezani nevidljivim energetskim užetom i dijele statuse i bonuse sve dok ostaju dovoljno blizu jedni drugima. Na taj način suradnja nije samo preporuka, već osnovni uvjet. To rezultira dinamičnim trenucima u kojima koordinacija tima postaje ključna, a panika ili jedan krivi potez lako mogu srušiti cijelu rundu. Kao koncept, ovo je daleko najsnažniji dio igre i razlog zbog kojeg se razlikuje od većine drugih roguelike naslova.
Međutim, ostatak igre ne uspijeva uvijek pratiti tu razinu originalnosti. Nakon početnog entuzijazma ubrzo se javlja osjećaj ponavljanja. Iako se borbe odvijaju u različitim vremenskim epohama – od prapovijesti preko srednjeg vijeka pa sve do futurističkih gradova – neprijatelji se vrlo brzo počinju činiti sličnima. Razlike se svode na vizualne detalje, dok se ponašanje i borbeni obrasci ponavljaju, što umanjuje uzbuđenje nakon nekoliko odigranih sati.
Loot sustav, koji bi trebao pružiti raznolikost i osjećaj stalnog napretka, često djeluje nepravedno. Budući da sposobnosti ovise o opremi, sve se svodi na nasumičnost. Nerijetko se dogodi da oružje ili predmet izgleda zanimljivo, ali njegova snaga ili rijetkost ga čini neupotrebljivim. Time se gubi osjećaj kontrole nad vlastitim napretkom, a grind koji igra potiče postaje više obaveza nego izazov. Uz to, kratke misije, iako dobro tempirane, s vremenom počinju djelovati jednolično jer rijetko donose neočekivane situacije ili ozbiljniju taktičku raznolikost.
Unatoč navedenim manama, Out of Time uspijeva ponuditi zabavu u pravim okolnostima. Tether sustav može stvoriti napete i nezaboravne trenutke, osobito kada tim uspije ostati na okupu i zajedničkim snagama savladati naizgled bezizlaznu situaciju. Upravo u tim trenucima igra pokazuje svoj puni potencijal i podsjeća zašto je ovakav dizajn uopće zanimljiv. Također, vizualna raznolikost epoha daje igri osobnost, čak i kada se ispod površine krije ponavljanje.
S tehničke strane, Out of Time je u većini slučajeva stabilan, ali nije potpuno bez problema. Manji bugovi i povremeni problemi s balansom podsjećaju da igri nedostaje dodatnog poliranja. Ništa od toga ne uništava iskustvo, ali u kombinaciji s ponavljanjem i oslanjanjem na RNG, ostaje dojam da se radi o naslovu koji ima potencijal, ali još nije do kraja sazrio.
Sve zajedno, Out of Time se može opisati kao igra s izvrsnom idejom i prosječnom izvedbom. Tether sustav je inovativan i u određenim trenucima pruža iskustvo koje se teško može pronaći drugdje, ali repetitivni neprijatelji, problematičan loot i oslanjanje na grind sputavaju dojam. Za ljubitelje co-op igara to može biti vrijedno iskustvo, barem dok traje novost tether mehanike. No za one koji traže dugotrajan i raznovrstan sadržaj, vjerojatno neće potrajati dovoljno dugo da ostavi dublji trag.
Zaklučak: sjajna ideja, ali izvedba koja ne ide korak dalje.
Primjerak igre za potrebe osvrta ustupio razvojni studio i izdavač Manticore Games
