
ReSetna je jako zabavna i brza metroidvania s izvrsnim bossevima i jako prilagodljivim sustavom nadogradnji koja nam dolazi iz Today’s Games Studia iz Hrvatske! Igru igramo kao misteriozni AI ratnik ReSetna koji je probuđen od umjetne inteligencije APEX AI kako bi zaustavio širenje nepoznatog Signala koji izaziva probleme i izluđuje strojeve. Radnja je smještena u distopijskom SF svijetu koji se čini kao da se nalazi unutar jedne mega-strukture gdje se sama okolina čini neprijateljski nastrojena.
Igra ima nekoliko prijateljskih robota s kojima razgovaramo i saznajemo dijelove prošlosti svijeta, ali i naše ciljeve, te od kojih dobivamo razne zadatke i upute. Svaki robot ima svoju priču i svrhu, neki su tamo samo da nam daju misije, a neki nam prodaju nadogradnje i oružje. Iako kroz dijalog saznajemo važne informacije, većina priče se nalazi u dobro skrivenim diskovima na raznim dijelovima mape. Svi diskovi su potrebni za dublje razumijevanje priče i uvid u sve događaje, tako da su dobra dodatna motivacija za detaljno pretraživanje zona.
Sam vizualan dizajn igre je jako ugodan i uvjerljivo daje život pustom i hladnom svijetu u kojem se igra odvija. Zone imaju jedinstveni osjećaj i razne detalje na igrivom dijelu mape, ali i puno detalja u pozadini. Manji vizualni nedostatak je kamera koja je prividno dosta blizu lika zbog koje je teško primijetiti sve detalje, pogotovo u nekim ključnim akcijskim situacijama gdje je potrebno precizno kretanje. Efekti u borbi su utjecajni i stvaraju kvalitetan vizualan feedback napada i čine svaki sukob zabavnim i interesantnim.
ReSetna ima klasičan i intuitivan set sposobnosti za kretanje kroz mapu sličan drugim Metroidvaniama. Korištenje sposobnosti omogućuje ugodan tok igre, ali zahtijevaju vještinu koja se može dobiti uz veći broj neuspješnih skokova. Kroz igru polako otključavamo ključne sposobnosti za kretanje kao što su dupli skok, dashanje ili skakanje po specifičnim zidovima, a o njima ovisi kojim područjima možemo pristupiti.
Kroz igru glavna nagrada za pobjeđivanje neprijatelja su razni materijali koje koristimo za kupovinu nadogradnji i oružja. Također u divljini pronalazimo skrivene nadogradnje koje se isplati potražiti i kutije u kojima se nalazi još materijala. Nadogradnje su u obliku Tetris kockica i slažemo ih u ograničen kvadrat gdje ih pokušavamo sortirati tako da ih što više stane. Nadogradnje postaju jače ako su blizu nadogradnji iste vrste, tako da sama priprema za borbu je jako jedinstvena i pruža izazov sastavljanja željenih efekata. U igri počinjemo s jednim oružjem i imamo mogućnost otključati još dva druga, ali uz pravilne nadogradnje dobijemo nove sposobnosti i promjene za svako od oružja.
Važno je istaknuti da najbolji dio igre su mehanički i vizualno dobro izvedeni bossevi. Svaki od njih pruža jedinstveno iskustvo i izazov, a bez pravilne pripreme mogu zahtijevati značajne prilagodbe strategije i sigurno će testirati vaše vještine. U ranom dijelu igre nedostaje raznovrsnosti neprijatelja, ali kroz igru se pojavi dovoljna količina unikatnih neprijatelja u raznim kombinacijama da je i dalje zabavno čak i kada se ponovno prolazi mape u potrazi za skrivenim predmetima.
Igra je umjereno izazovna na početku i do sredine igre ugodno prati krivinu novih sposobnosti i dodatne težine. Nakon sredine igre težina jako ovisi o nadogradnjama koje ste pronašli/otključali i izboru istih, gdje neke kombinacije omogućuju podosta lagan prolazak kroz većinu borbi. Imamo limitirane iteme za vraćanje zdravlja, a oni se obnavljaju na save pointovima. Neke vrste neprijatelja značajno podižu težinu i potrebno je prilagoditi se njihovim napadima kako bi imali dovoljno resursa za nastaviti dalje i doći do sljedećeg save pointa. Platforming je prisutan kroz cijelu igru kao izazov, ali težina platforminga raste eksponencijalno. Najveći porast težine pri kraju igre je sama kompleksnost i preciznost platforminga koja zahtjeva brzo prilagođavanje situacijama koje ne možemo vidjeti na vrijeme.
Uz sve ove kvalitete potrebno je spomenuti par negativnih strana igre. Prvi manji detalj koji je zanemariv, je nemogućnost prilagođavanja kontrola igre, nešto što možda ne bi bilo problem da sam igrao igru na kontroleru kao što je preporučeno. Ali igra također ima malo neobično raspoređenu frekvenciju nagrada i izazova. U nekim trenutcima prebrzo dobijemo veliku količinu nadogradnji i materijala, a onda dio igre prolazimo kroz segmente bez značajnih promjena. Jedan od manjih problema su povremeni bugovi i glitchevi, koji su od vremena mojeg prvog igranja do vremena pisanja članka većinski riješeni s nekoliko zakrpa.
Sveukupno ReSetna je jako zabavno iskustvo koje mogu preporučiti svim fanovima Metroidvania žanra i fanovima akcijskih igara. Jedinstven vizualni stil i detalji u okruženjima stvaraju savršenu atmosferu distopijskog svijeta u kojem se nalazimo gdje i mali detalji okoline pričaju priču za sebe. Sami sukobi s bossevima su highlight koji je teško ne ponovno spominjati, ali intuitivne i brze mehanike borbe su ključan dio ovog vrlo zabavnog iskustva.
Primjerak igre za potrebe osvrta ustupio razvojni studio Today’s Games Studio