Skip to content
Fb banner virus.hr

Virus.hr

najluđi hrvatski web portal za videoigre i virtualnu zabavu

Gamechanger 4.0
  • Naslovnica
  • Vijesti
  • Biz
  • Virus Upload
  • Najave
  • Osvrti
  • Specijali
  • Retro
  • Japan
  • Kickstarter
  • Netokracija
  • Mobile
  • Indie
  • MMORPG
  • eSport
  • VR
  • Serijala
  • Tko smo mi?
  • Želiš pisati za nas?
  • Uvjeti korištenja
  • Kontakt
  • Impressum
  • osvrti

Odigrali smo Blood of Mehran

Skols 08/10/2025
Blood mehran

Blood of Mehran dolazi iz nezavisnog studija Permanent Way (Permanent Way Game Co.), a izdavač na konzolama i PC-ju je Blowfish Studios. Igra je izašla 7. listopada 2025. i dostupna je za PlayStation 5, Xbox Series X|S i PC

Blood of Mehran je akcijska pustolovina koja je od samog izlaska privukla pažnju zbog snažne priče i upečatljive prezentacije. U središtu radnje nalazi se Mehran, ratnik koji se povukao iz sukoba kako bi pronašao mir, ali mu život biva slomljen kad mu ubijaju suprugu, a kći biva oteta. Taj trenutak postaje njegova pokretačka snaga: kreće na krvavi pohod kako bi pronašao i smaknuo sve koji su povezani s tragedijom koja ga je zadesila. Njegovo putovanje nije samo osobna osveta, već i prikaz borbe protiv izdaje, nasilja i nepravde u svijetu prožetom ratom i tiranijom.

Mehran može koristiti tri osnovna tipa oružja: klasični mač i štit, dvostruke mačeve i luk sa strijelama. Svako od njih pruža drugačiji doživljaj u borbi. Štit nije samo defenzivno oružje, nego i taktičko sredstvo jer igrač njime može blokirati napade, ali i skupljati neprijateljske strijele kako bi uvijek imao opskrbu za luk. Dvostruki mačevi, iako najjače i najspektakularnije oružje, otključavaju se tek u kasnijoj fazi igre, dok luk nudi mogućnost sigurnijeg i promišljenijeg pristupa. Najzanimljivija je činjenica da je svaku razinu moguće igrati i na skriveni način. Razine su često dizajnirane tako da igrač može birati između otvorenog sukoba i tihe eliminacije neprijatelja, što donosi dodatnu dozu napetosti i raznovrsnosti.

Sama borba između igrača i protivnika iznimno je zadovoljavajuća. Osjećaj udarca, tempo sukoba i mogućnost povezivanja kombinacija poteza daju borbi težinu i dinamiku. Poseban dojam ostavljaju animacije eliminacije protivnika, koje su vrlo dobro izvedene i igraču pružaju snažan osjećaj moći. Sve to stvara doživljaj koji podsjeća na najbolje trenutke u akcijskim igrama ovog tipa i potiče igrača da iskušava različite taktike i oružja.

Napredovanje u igri osmišljeno je tako da igrač osjeti stalni napredak i jačanje lika. Neprijatelji pri porazu ostavljaju novčiće, a oni se koriste za jačanje oružja. Osim toga, postoje i posebni predmeti koji se mogu prodati trgovcima kako bi se dobilo dodatno zlato, čime se dodatno ubrzava proces. Do kraja igre gotovo je sigurno moguće dovesti sva oružja na najvišu razinu. Svako povećanje snage otključava nove udarce i posebne napade u stablu vještina, a ti se potezi mogu dodatno usavršavati. Igrač tako postupno gradi sve složeniji i snažniji repertoar mogućnosti.

Uz novčiće, igra nagrađuje i crvenim kuglama koje se skupljaju porazom protivnika. One se koriste za razvijanje Mehranovih vještina i omogućuju otključavanje novih sposobnosti. Žute kugle, koje se dobivaju savršenim blokiranjem ili ubijanjem protivnika, služe za izvođenje posebnih napada ili obnavljanje zdravlja, što igraču daje razlog da u borbi koristi precizno tempiranje i strpljenje.

Zdravlje se povećava pronalaženjem škrinja, koje su raspoređene po stazama i često skrivene u zakutcima. Osim što povećavaju izdržljivost, one paralelno proširuju kapacitet žutih kugli, što kasnije znatno olakšava borbu. No, problem leži u njihovom pronalaženju — lako ih je previdjeti, a kako je igra strogo linearna, nema povratka na prethodne lokacije. Upravo zato valja istraživati svaki kutak jer propuštanje škrinja može igraču dugoročno otežati put.

Igra se sastoji od čvrsto definiranih razina s ponekim odvojenim stazama. Iako se na prvi pogled može činiti da postoje dva izbora puta, oni gotovo uvijek vode ili do škrinje, ili do predmeta za skupljanje. Sama istraživanja stoga nema mnogo, no jasno je da je dizajn namjerno fokusiran na priču i akciju, bez previše zastranjivanja.

Blood of mehran 20250926075826
Blood Of Mehran_20250926075826
Blood of mehran 20250926084222
Blood Of Mehran_20250926084222
Blood of mehran 20250926130559
Blood Of Mehran_20250926130559
Blood of mehran 20250926220003
Blood Of Mehran_20250926220003
Blood of mehran 20250926220142
Blood Of Mehran_20250926220142
Blood of mehran 20250928201302
Blood Of Mehran_20250928201302
Blood of mehran 20250928220727
Blood Of Mehran_20250928220727
Blood of mehran 20250928224947
Blood Of Mehran_20250928224947

Za prelazak igre potrebno je oko trinaest sati, što je sasvim solidno trajanje za ovakav tip pustolovine. Postoje tri razine težine: laka, normalna i teška. Već na normalnoj razini igra pruža izazov, a u kasnijim dijelovima traži ozbiljno vladanje blokiranjem i korištenjem posebnih napada. Teška razina namijenjena je najiskusnijim igračima i ne prašta pogreške, pa donosi pravi ispit strpljenja i preciznosti.

S tehničke strane, Blood of Mehran grafički izgleda impresivno. Pejzaži Mezopotamije, raskošne palače i prostrane pustinje prikazani su s bogatim detaljima, a igre svjetla i vatre posebno dolaze do izražaja. Animacije, kako likova, tako i samog okruženja, podižu atmosferu na višu razinu. Putovanje na konju ograničeno je isključivo na premještanje s jedne lokacije na drugu i ne uključuje borbu, no konj je vizualno i animacijski odlično izveden. U animiranim sekvencama facijalne ekspresije ponekad djeluju ukočeno i manje uvjerljivo, pa emocije likova ne dolaze uvijek do punog izražaja. To je detalj koji bi mogao biti uvjerljivije izveden, osobito zato što priča počiva na snažnim emocijama i osobnim gubicima.

Tehnička izvedba na prvom modelu konzole PlayStation 5 također ostavlja mjesta za kritiku. Tijekom igranja česti su padovi u broju sličica u sekundi, a problemi postaju posebno izraženi u trenucima kada se na ekranu nalazi mnogo vatre ili eksplozija. Iako to ne čini igru neigrivom, značajno umanjuje osjećaj glatkog izvođenja i pokazuje da je optimizacija mogla biti bolja.

Što se tiče nagrada na konzoli, Blood of Mehran nudi kompletan set trofeja. Oni obuhvaćaju otključavanje i nadogradnju svakog oružja na najvišu razinu, pronalazak svih škrinja i posebnih predmeta, te pobjede nad ključnim protivnicima. Završno priznanje, platinasti trofej, dodjeljuje se igračima tek kada uspiju sakupiti sve prethodne nagrade. Put do njega zahtijeva preciznost, posvećenost i strpljenje, ali pruža snažan osjećaj postignuća.

Stilski i po strukturi, igra se može usporediti s modernim naslovima poput God of Wara i novijih dijelova serijala Assassin’s Creed. Borbeni sustav temeljen na izravnom sukobu, naglasak na priči i liku, mogućnost skrivenog pristupa te linearno vođenje kroz razine podsjećaju na najbolje elemente tih serijala. Time Blood of Mehran ne izmišlja ništa novo, ali poznate ideje uspješno kombinira u jedinstvenu cjelinu koja se odvija u egzotičnom i svježem okruženju.

Sveukupno, Blood of Mehran je dojmljiva avantura koja se ističe emotivnom pričom, dobrim dizajnom borbe i vizualno upečatljivim svijetom. Njezina linearna struktura donosi fokus, ali uskraćuje slobodu istraživanja, a tehnički problemi na konzoli i ponešto slabije facijalne animacije u sekvencama pomalo kvare cjelokupni dojam. Ipak, zahvaljujući zadovoljavajućem sustavu borbe, izvrsnim animacijama eliminacija i atmosferi koja odiše autentičnošću, riječ je o iskustvu koje se pamti i koje će mnogima pružiti snažan osjećaj ispunjenja.

Primjerak igre za potrebe osvrta ustupio izdavač Blowfish Studios

Skols
Skols
Tags: akcijska pustolovina Blood of Mehran

Post navigation

Previous STARSEEKER: Astroneer Expeditions novi gameplay
Next Retro horror igra Lacerator sutra stiže u prodaju

Nedavni članci

  • Miary Zo nova je borkinja za Tekken 8
  • Avatar the Last Airbender dobiva novu igru
  • Stiže nova Dissidia Final Fantasy
  • Pregled tjedna: nekoliko vijesti koje ste možda propustili (6. – 10 listopada 2025.)
  • Stiže novi Dragon Ball FighterZ DLC

Arhiva članaka

  • October 2025
  • September 2025
  • August 2025
  • July 2025
  • June 2025
  • May 2025
  • April 2025
  • March 2025
  • February 2025
  • January 2025
  • December 2024
  • November 2024
  • October 2024
  • September 2024
  • August 2024
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
© 2025 Virus.hr – Sva prava pridržana. | DarkNews by AF themes.