Demo verzija Arrowmana, novog projekta hrvatskog studija Better Plan, odmah daje do znanja da domaća indie scena ima što za ponuditi. Riječ je o 2D akcijskoj platformerskoj igri koja kombinira borbu, istraživanje i zanimljivu mehaniku s lukom i strelicama. Demo prikazuje uvod u svijet Arrowtowna, gdje se igrač susreće s prvim neprijateljima, prvim bossom, sustavom maski i osnovnom strukturom priče. U ovoj verziji dostupne su dvije maske, nekoliko uvodnih moći, jedan luk, dvije vrste strelica i četiri vrste neprijatelja, što je dovoljno da se dobije jasna slika o ambicijama igre.

Najveći naglasak u demu stavljen je na upravljanje lukom i strelicama, jer strelice nisu samo oružje nego i ključni alat za kretanje. One mogu poslužiti kao privremene platforme zabijene u zid, što stvara dodatni sloj strategije kod platformanja. No, puni potencijal te mehanike otkriva se tek nakon malo eksperimentiranja, jer je potrebno jako precizno pogoditi snagu punjenja kako bi se strelica zabila u zid umjesto da se odbije. Kada se jednom savlada, sustav postaje vrlo zadovoljavajući, ali demo jasno pokazuje da je za potpuno uživanje potrebna određena doza vježbe i strpljenja.

Težina igre također ostavlja snažan dojam. Lik je iznimno ranjiv i tek nekoliko pogrešaka može dovesti do smrti, iako se zdravlje brzo regenerira ako se uspije izbjeći udarce. Rani dio demoa posebno je brutalan, ponajviše zato što igrač nakratko nema nikakvo oružje, pa mora izbjegavati zamke i agresivne neprijatelje poput puževa koji skaču visoko i prilično nasrtljivo. Kada se napokon dobije luk, igra postaje uravnoteženija, ali i dalje ostaje izazovna, posebno u areni s “očima” koje zatvore izlaz i prizivaju beskonačne valove protivnika sve dok se glavni izvor opasnosti ne uništi. Boss borba također pokazuje potencijal za napete i intenzivne obračune u punoj verziji.

Maskirani sustav moći u demu daje tek djelomičan uvid u ono što bi igra mogla postati. Moguće je isprobati dvije maske i nekoliko uvodnih moći, no nadogradnje su ograničene jer demo služi samo kao uvodni segment. Ipak, već se sada vidi da sustav može lijepo nadopuniti borbu i kretanje kada bude potpuno razvijen.

Vizualno, Arrowman se oslanja na stiliziranu 2D estetiku koja vrlo dobro gradi atmosferu. Čudnovati likovi, kamene statue koje govore i mračni tonovi okoline stvaraju zanimljiv i gotovo mitski ugođaj. Iako demo nije velik, uspijeva uvjerljivo prikazati svijet koji ima svoj identitet i koji bi se u punoj verziji mogao još više istaknuti.

Tek odigravši demo, jasno je da se radi o domaćem projektu koji ima ozbiljan potencijal. Better Plan studio pokazuje da može stvoriti atmosferičnu, izazovnu i mehanički zanimljivu igru, iako još ima prostora za poliranje, posebno u tutorijalu i jasnijem objašnjavanju specifičnih mehanika poput zabijanja strelica u zidove. Unatoč tome, demo uspijeva postići ono što bi svaki demo trebao: ostavlja snažan prvi dojam i potiče želju za nastavak igranja.

Zaključak:
Arrowman demo je kratko, teško i kreativno iskustvo koje pokazuje da domaća hrvatska indie scena ima projekt vrijedan praćenja. Ako voliš zahtjevne 2D akcijske platformere i želiš podržati domaće razvojne timove, ovaj demo se svakako isplati isprobati i staviti punu verziju na listu želja.
