Studio Build a Rocket Boy, tvorac igre MindsEye, započeo je proces otpuštanja koji bi u nadolazećim tjednima mogao obuhvatiti više od 100 zaposlenika u Velikoj Britaniji. Prema izvješću IGN-a, tvrtka je pokrenula formalni 45-dnevni konzultacijski postupak, koji je zakonski obavezan u Ujedinjenom Kraljevstvu kada se planira više od 100 otkaza unutar 90 dana.
Studio trenutno broji otprilike 500 zaposlenika, od čega ih je 300 smješteno u Ujedinjenom Kraljevstvu, dok ostatak radi iz inozemstva. Ovaj val otkaza predstavlja gotovo trećinu ukupnog britanskog kadra, a događa se svega nekoliko tjedana nakon što je igra doživjela katastrofalan izlazak.
MindsEye je lansiran uz ozbiljne tehničke probleme i loše kritike. Verzija za PlayStation 5 na Metacriticu trenutačno ima ocjenu 28, dok PC verzija stoji na 38. Broj istovremenih igrača na Steamu jedva je prelazio 1.000 u prvim danima, a danas rijetko kada premaši 500. Igrači su prijavljivali bugove, rušenja i lošu optimizaciju, a Sony je omogućio povrate novca nezadovoljnim korisnicima.
U unatoč svemu, studio je u pismu zaposlenicima poručio da ostaje predan MindsEyeu i njegovoj podršci nakon izlaska. Ipak, mnogi analitičari smatraju da su ovi otkazi signal dubljih problema unutar studija, uključujući loše upravljanje projektom i nezadovoljstvo zaposlenika. Već prije lansiranja igre, iz studija su otišli ključni ljudi, uključujući direktore financijskog i pravnog odjela. – piše PushSquare.
Nadalje, bivši zaposlenici u izjavama za medije ukazuju na toksičnu radnu kulturu i lošu internu komunikaciju tijekom razvoja igre. Neki su navodili iscrpljujuće rokove, nejasne kreativne smjernice i opći osjećaj kaosa koji je vladao u timu.
S obzirom na loš prijem MindsEya, upitna je i budućnost povezane platforme Everywhere, koja je trebala funkcionirati kao svojevrsni alat za stvaranje sadržaja unutar iste franšize. Build a Rocket Boy još nije komentirao kako će otkazi utjecati na daljnji razvoj ili planirane nadogradnje.
Zajednica igrača izrazila je podršku zaposlenicima na društvenim mrežama, ali i frustraciju što su zbog loših odluka na vrhu najviše ispaštali oni koji su radili na igri. MindsEye je tako postao još jedan u nizu naslova koji su 2025. godine lansirani prije nego što su bili spremni, a posljedice su sada vidljive unutar samog studija. – piše CGM.
