Nakon što sam isprobala novi dedicated free roam mode u Mindseyeu, osjećam se prevareno – a prema prvim dojmovima na forumu ResetEra, nisam jedina. Jedan korisnik je vrlo jasno i brutalno iskreno sažeo svoje iskustvo: ovo nije igra, ovo je samo fancy prezentacija nečega što se ni ne trudi biti funkcionalno.
Naime, nakon završetka ispodprosječnog gameplaya igra vas baci u “slobodni način igranja” – koji nema nikakav sadržaj! Nema misija, nema priče, nema izazova. Možete samo voziti automobil po pustom, sterilnom svijetu. Najbolja usporedba bi bila sa tehničkom demonstracijom u kojoj je netko doslovno samo skinuo modele automobila s Unreal Engine Marketplacea, ubacio ih u kartu, i pustio da se svijet sam od sebe “prošeta”.

Štoviše, Mindseye nije čak ni na razini loših mobilnih igara – sve je “glitchy”, loše optimizirano i bez ikakve svrhe. Iako je igra bila predstavljena kao tehnološki napredna i impresivna, stvarnost je surova – jedva da je igriva. Najbolja usporedba bi bila kao gledate iz daljine lijepo osvijetljenu zgradu, ali kad se približite, vidite da nema vrata, zidova ni sadržaja. Samo praznina.
Najžalosnije je što se Mindseye pokušavao predstaviti kao nešto ozbiljno i inovativno. Ali ono što danas nudimo igračicama i igračima je samo tehnička maketa – bez igre, bez cilja, bez poštovanja prema vremenu i interesu zajednice.Kao netko tko se veselio ideji Everywhere platforme i Mindseyeu kao njenoj perjanici, moram priznati – ovo boli. Ali kad skinemo sjaj i PR, ostaje gorka istina: Mindseye je još jedno veliko ništavilo.
U ovome trenutku igrači diljem svijeta mogu zatražiti povrat novca digitalnog primjerka igre. Leslie Benzies nakon velikog uspjeha za Grand Theft Auto serijalom ovoga puta nije uspio stvoriti megahit!
