Konami radi na remakeu legendarne igre Metal Gear Solid Delta: Snake Eater, a jedna zanimljiva promjena mogla bi iznenaditi fanove – odabir kamere utječe na težinu igranja. Igrači će moći birati između modernog pogleda iz trećeg lica ili klasične perspektive iz originala, ali ta odluka nosi i veći izazov.
Prema riječima producenta Yuji Korekada, kamera iz trećeg lica, nazvana ‘Novi stil’, olakšava igru jer daje šire vidno polje i omogućava lakše kretanje i pucanje. S druge strane, ‘Naslijeđeni stil’ zadržava originalni kut kamere, što igru čini izazovnijom jer je pogled ograničen.
“Planirali smo omogućiti prebacivanje kamere tijekom igre, ali smo shvatili da bi to previše utjecalo na težinu,” objašnjava Korekado. Zbog toga su odlučili podijeliti stilove igranja – moderni pristup nudi lakšu igru, dok originalni stil nudi teže i autentičnije iskustvo.
Ova promjena donosi zanimljivu dinamiku – igrači će morati birati između lakšeg ili težeg iskustva ovisno o njihovoj preferenciji za kameru.