Skip to content
Fb banner virus.hr

Virus.hr

najluđi hrvatski web portal za videoigre i virtualnu zabavu

  • naslovnica
  • vijesti
  • najave
  • recenzije
  • dojmovi
  • tech
  • games
  • dojmovi
  • traileri

Lapin – povratak u bolja vremena

Skols 25/10/2025
Lapin 2D platformer

Lapin je šarmantna 2D platformerska avantura koju je razvio korejski studio Studio Doodal, dok je izdavač Flux Game Studio. Radi se o vizualno prekrasnoj i tehnički vrlo uglađenoj igri koja kombinira točne platformerske mehanike, emotivnu priču i predivan crtano pixelni stil. Igra prati skupinu od pet zečeva. Liebe, Captain, Bianca, José i Montblanc,  koji su prisiljeni napustiti svoje podzemno utočište ispod parka koji se preuređuje. Kroz njihovo putovanje u potrazi za novim domom igra uspijeva ispričati jednostavnu, ali toplu priču o hrabrosti, prijateljstvu i prihvaćanju promjena.

Na PlayStationu 5 Lapin se izvodi vrlo stabilno. Tijekom cijelog igranja nije bilo značajnijih padova performansi, a kontrole su iznimno responzivne, što je presudno za ovakav tip igre. Skokovi su precizni, kretanje je glatko, a svaki dodir tipke odmah se osjeti u akciji. Iako se radi o manjoj indie produkciji, vizualna prezentacija je iznenađujuće impresivna. Sve pozadine izgledaju kao da su ručno crtane, likovi su puni života, a animacije su tople i fluidne. Boje su žive, svjetlosni efekti diskretni, ali vrlo učinkoviti, što igri daje osjećaj dubine i topline.


Mehanika igre temelji se na čistom platformiranju i preciznim pokretima. Svaka razina donosi nove izazove i prepreke. Od klizavih platformi do pokretnih zidova i zračnih struja koje traže savršen tajming skokova. Igra ne oprašta pogreške, ali nikad nije nepravedna. Osjećaj kada se savršeno izvede duga sekvenca skokova iznimno je zadovoljavajući. Lapin ima onaj stari osjećaj klasičnih platformera gdje svaki korak i pokret moraju biti pažljivo odmjereni.


Level dizajn pokazuje koliko pažnje je uloženo u svaki detalj. Svaka razina ima vlastiti vizualni identitet i ritam. Od mirnijih dijelova u prirodi, do napetijih sekvenci u mehaničkim tunelima i zatvorenim prostorima. Karte su linearnog tipa, ali često sadrže skrivene prolaze, sakupljive predmete i male zagonetke. Skriveni dijelovi razina donose dodatne nagrade, a istraživanje se isplati jer igra nagrađuje one koji su pažljivi i znatiželjni.
Što se tiče sustava napredovanja, igra ne koristi tradicionalni model leveliranja, ali igrač sakuplja različite predmete, poput sjemenki, fotografija i zabilješki  koji otkrivaju dodatne detalje o svijetu i likovima. Skupljanje ovih predmeta nije nužno za prelazak igre, ali pruža dublje razumijevanje priče i pozadine likova. Uz to, istraživanje omogućuje otkrivanje dodatnih izazova koji testiraju preciznost i izdržljivost igrača.
Borba u klasičnom smislu ne postoji, ali igra sadrži brojne zamke, prepreke i situacije koje zahtijevaju brze reakcije. Svaka smrt je lekcija, a svaki uspješno prijeđen segment donosi onaj osjećaj malog trijumfa koji čini platformere posebnima.


Zvučna kulisa igre također zaslužuje pohvalu. Glazba se mijenja ovisno o raspoloženju razine. Od smirenih melodija u prvim područjima do dinamičnijih tonova u kasnijim fazama. Zvukovi skokova, mekih doskoka i interakcija sa svijetom su jasno definirani i vrlo ugodni, doprinoseći općem dojmu kvalitete. Glasovni dijalog ne postoji, no zečevi izražavaju emocije putem simpatičnih zvučnih efekata i izražajnih animacija.
Na kraju,igra ostavlja iznimno pozitivan dojam. Radi se o igri koja svojom jednostavnošću i šarmom podsjeća na zlatno doba 2D platformera, ali s modernom estetikom i savršenom kontrolom. Platformiranje je zahtjevno, ali pošteno, istraživanje je nagrađeno, a svijet je prepun topline i šarma. Za prelazak osnovne kampanje potrebno je oko 8 do 10 sati, što je idealna duljina za ovakav tip igre.


Sveukupno, sjajan primjer kako indie igra može ponuditi iskustvo koje se po kvaliteti lako mjeri s većim naslovima. Kombinacija vrhunske tehničke izvedbe, emotivne priče i zahtjevnog, ali poštenog gameplaya čini ju jednom od onih igara koje ostaju u pamćenju i nakon završetka. Također treba istaknuti da je na PlayStationu 5 igra opremljena sa 45 trofeja. 28 brončanih, 14 srebrnih, 2 zlatna i 1 platinasti trofej. Platinasti trofej dodjeljuje se kada igrač osvoji sve ostale trofeje. Za njegovo osvajanje potrebno je ne samo završiti igru već i sakupiti sve predmete, otključati sve skrivene dijelove, ostvariti visoku razinu prijateljstva između likova te savladati sve izazove u osnovnoj kampanji.

Primjerak igre za potrebe osvrta ustupio izdavač Flux Game Studio

Skols
Skols
Tags: Flux Game Studio indie Nintendo PC pixel art platformer PlayStation retro Xbox

Post navigation

Previous Pregled tjedna: nekoliko vijesti koje ste možda propustili (20. – 24 listopada 2025.)

Nedavni članci

  • Lapin – povratak u bolja vremena
  • Pregled tjedna: nekoliko vijesti koje ste možda propustili (20. – 24 listopada 2025.)
  • Kickstarter kampanja za The QuarterCade je započela
  • Halo napokon stiže na PlayStation konzolu!
  • Prvi pogled na Project TAL – brutalni korejski akcijski RPG!

Arhiva članaka

  • October 2025
  • September 2025
  • August 2025
  • July 2025
  • June 2025
  • May 2025
  • April 2025
  • March 2025
  • February 2025
  • January 2025
  • December 2024
  • November 2024
  • October 2024
  • September 2024
  • August 2024
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Impressum
  • Želiš pisati za nas?
  • Tko smo mi?
  • Kontakt
© 2025 Virus.hr – Sva prava pridržana. | DarkNews by AF themes.