Skip to content
Fb banner virus.hr

Virus.hr

najluđi hrvatski web portal za videoigre i virtualnu zabavu

Gamechanger 4.0
  • Naslovnica
  • Vijesti
  • Biz
  • Virus Upload
  • Najave
  • Osvrti
  • Specijali
  • Retro
  • Japan
  • Kickstarter
  • Netokracija
  • Mobile
  • Indie
  • MMORPG
  • eSport
  • VR
  • Serijala
  • Tko smo mi?
  • Želiš pisati za nas?
  • Uvjeti korištenja
  • Kontakt
  • Impressum
  • prvi dojam

Chrono Odyssey – prvi dojmovi iz zatvorene bete

Crna Ovca 02/07/2025
Chrono odyssey

Chrono Odyssey je nadolazeći MMORPG korejskog studija Chrono Studio (pod izdavačem Kakao Games) koji obećava “next-gen” doživljaj s tematikom putovanja kroz vrijeme. U ovoj zatvorenoj beta verziji (trajala je 72 sata) po prvi put smo zaronili u otvoreni svijet Setere – naizgled mirne zemlje razdirane kaosom iskrivljenog vremena i invazijom frakcije zvanom Void. Premisa je ambiciozna: igrači postaju Chronotektori – posjednici artefakta za savijanje prostora i vremena – s misijom da spriječe apokaliptičnu prijetnju tako što će putovati kroz različite vremenske linije i poraziti sile praznine. Očekivanja su bila visoka zahvaljujući impresivnim najavama i Unreal Engine 5 grafici, no prvi dojmovi iz bete pokazuju pomalo nesavršen dragulj u grubom.

Mehanike igranja i borbeni sustav

Beta nam je ponudila uvid u temeljne gameplay sustave Chrono Odysseyja. Dostupne su bile tri od planiranih šest klasa – Berserker, Ranger i Swordsman – bez rodne zaključanosti likova. Svaka klasa barata s tri tipa oružja, od kojih se dvoje može nositi istovremeno, uz slobodno prebacivanje tijekom borbe Ovaj real-time sustav oružja podsjeća na New World te potiče taktičko kombiniranje – primjerice, Swordsman može koristiti štit i mač za obranu ili prebaciti se na brze dvostruke oštrice radi ofenzive. Svako oružje ima vlastito stablo vještina koje se razvija uporabom, što dugoročno otključava nove poteze i kombinacije. Ipak, rani dojmovi su da borba trenutno pati od jednostavnosti u početnim razinama – mnogi neprijatelji padaju na spamanje osnovnog napada, a igra čak dopušta držanje tipke napada radi automatskog nizanja komboa Postoji i tipka za izbjegavanje udaraca (dodge) nalik soulslike igrama, no igrači tvrde da su iframeovi prekratki pa izbjeg teško “hvata” neprijateljske udarce, što borbu čini manje responsivnom Neke klase djeluju prekomplicirano za početnike – primjerice Ranger balansira čak tri resursna sustava (izdržljivost za kotrljanje i nišanjenje, energiju za vještine te strelice ograničene količine) što je u startu zbunilo igrače. S druge strane, ovaj sporiji, taktički pristup borbi ima svoju publiku: neprijatelji u otvorenom svijetu su iznenađujuće opasni i mogu brzo kazniti nepažnju, pa igra zahtijeva promišljeno korištenje blokiranja, izmicanja i napitaka za zdravlje Dio iskusnijih MMO igrača upravo tu vidi potencijal za dubinu, dok drugi priznaju da im “souls-like” stil u MMO okruženju naprosto ne leži. Važno je napomenuti da borbeni sustav tek otkriva svoje prave boje nakon što se otključa više vještina – jedan tester primijetio je da se borba znatno “popravila” na višim razinama kada su combo potezi i sinergije između oružja došli do izražaja.

Dizajn svijeta i vizualna estetika

Kako priliči igri pogonjenoj Unreal Engine 5 tehnologijom, Chrono Odyssey impresionira vizualnim ambicijama, ali provedba u beti za sada ostavlja mješovit dojam. S jedne strane, detaljnost svijeta i likova je na visini – korejski MMO pedigree vidi se u robusnom kreatoru likova koji nudi na desetke klizača za prilagodbu svakog dijela tijela, boje kose, pa čak i precizno pozicioniranje tetovaža Grafika u određenim trenucima izgleda doista prelijepo i atmosferično, a zvukovi okoline doprinose uranjanju. S druge strane, brojni testeri primijetili su nedovršenost u aspektima animacije i dizajna svijeta. Lik prilikom trčanja djeluje kao da lebdi iznad tla, a udarci imaju “arkadni” štih uz manje realističan feedback, što podsjeća na starije akcijske RPG naslove. Početna regija – bujna zelena šuma – ocijenjena je prilično generičnom, nalik tipičnim početnim zonama drugih MMO naslova, bez unikatnih prepoznatljivih elemenata. Estetski, igra slijedi utabane trope korejskog fantazijskog stila: odjeća ženskih likova naginje nepraktičnom glamuru (primjerice visoke potpetice i oskudna bojna oprava), što je nekim zapadnjačkim igračima zasmetalo kao još jedan klišej žanra. Pozitivna strana vizuala su impresivni efekti vremenskih manipulacija – iako ograničene u beti, temporalne sposobnosti (npr. kratko usporavanje neprijatelja ili brz skok unatrag u vremenu) pružile su naznake kako bi “chrono” element mogao učiniti borbu vizualno uzbudljivijom u punoj verziji. Priča i svijet prezentirani su funkcionalno, ali pomalo škrto: većina dijaloga nije glasovno glumljena, osim važnijih scena, što donekle umanjuje imerziju, Ipak, temeljna ideja multiverzalnih junaka koji brane tok vremena djeluje intrigantno, pa ostaje nada da će konačna igra produbiti narativ i unijeti više osobnosti u lokacije koje smo tek zagrebali površinski.

Tehnička izvedba (bugovi i optimizacija)

Kao što je čest slučaj s beta testiranjima, Chrono Odyssey Closed Beta pokazala je da igra još treba doradu na tehničkom planu. Optimizacija je zasad ispod očekivanja – čak i na jačim konfiguracijama bilo je potrebno znatno smanjiti grafičke postavke da bi se održala stabilna izvedba i igriv FPS. Igrači su prijavili povremene padove performansi, posebice u gusto naseljenim hubovima i tijekom masivnih borbi. Neki vizualni efekti nisu dobro kalibrirani; primjerice, odsjaj sunca na vodi zna biti ekstremno jak, zasljepljujući cijeli ekran u određeno doba dana. Beta verzija sadržavala je i nekoliko bugova – jedan od frustirajućih problema bila je nemogućnost izrade najjače (ljubičaste) opreme zbog nefunkcionalnog materijala zvanog “Void” koji je trebao služiti kao komponenta, Također, prisutni su neki zastarjeli dizajnerski izbori: za razliku od modernih MMO-a koji preferiraju jedinstveni megaserver, Chrono Odyssey koristi na desetke odvojenih servera po regiji (npr. Asia-39, NA-15 itd.). Progres igrača je vezan uz server, pa ako se prebacite na drugi radi boljeg pinga – krećete ispočetka, što je beta testerima zadalo glavobolje. Mnogi su tu odluku nazvali anakronističkom za 2025. godinu i izrazili bojazan da će razdrobljena baza igrača na toliko “shardova” naštetiti društvenom aspektu igre.Što se stabilnosti tiče, ozbiljnijih rušenja klijenta nije bilo u širem opsegu prijava – beta je bila igriva veći dio vremena – ali su mrežna kašnjenja (lag) bila osjetna za igrače izvan službenih regija (neki EU igrači u azijskoj beti imali su ping i do 200ms. Dobra vijest je da razvojni tim već prikuplja povratne informacije; čak je i CEO studija javno priznao probleme s “nedovršenom” verzijom igre koju smo igrali te obećao optimizacije i ispravke bugova u idućoj beta fazi. Sve upućuje na to da će Chrono Odyssey trebati još dosta “poliranja” kako bi ispunio tehničke standarde žanra do izlaska.

Zaključak

Nakon prvog igranja zatvorene bete, Chrono Odyssey ostavlja dojam ambiciozne MMO avanture koja se još uvijek traži. S jedne strane, tu je očito solidna osnova: prekrasna grafička prezentacija u trenucima, dubok sustav klasa s unikatnim multi-weapon pristupom i osvježavajuća doza izazova u borbi koja nagrađuje vještinu igrača. Osjećaj manipuliranja vremenom pomoću Chronotectora daje igri poseban štih kakav rijetko viđamo u žanru i mogao bi postati njen glavni adut ako se inovativno razradi. S druge strane, beta je razotkrila niz problema – od tehničkih poteškoća i neispoliranih animacija do nedovoljno sadržaja i zastarjelih dizajnerskih odluka – koji bi mogli odbiti igrače ako ostanu nesređeni. Igra trenutno djeluje kao svojevrstan “korejski New World”, što može biti dvosjekli mač: privlačno onima koji vole taj stil, ali i zabrinjavajuće s obzirom na to da ni New World nije dosegao trajni uspjeh. Ključni zadatak za razvojni tim bit će ispeglati grubu izvedbu – optimizirati performanse, poboljšati fluidnost borbe i dodati više raznolikog sadržaja – prije planiranog izlaska (kojeg se spominje krajem 2025. godine). Moji osobni dojmovi za sada su oprezno pozitivni: Chrono Odyssey ima potencijal pružiti nam svjež MMORPG doživljaj s unikatnom vremenskom mehanikom, ali konačni uspjeh ovisit će o tome hoće li autori u nadolazećim mjesecima uspjeti ispuniti obećanja i ispraviti uočene nedostatke. Ako uspiju, Chrono Odyssey bi mogao postati sljedeća velika online avantura; u suprotnom, riskira ostati upamćen tek kao još jedan ambiciozni projekt koji nije izdržao test vremena.

Crna Ovca
Crna Ovca
Tags: Chrono Odyssey Chrono Studio Kakao Games MMORPG online PC

Post navigation

Previous Talijanska elegancija
Next WWE 2K25 dolazi na Nintendo Switch 2

Nedavni članci

  • Miary Zo nova je borkinja za Tekken 8
  • Avatar the Last Airbender dobiva novu igru
  • Stiže nova Dissidia Final Fantasy
  • Pregled tjedna: nekoliko vijesti koje ste možda propustili (6. – 10 listopada 2025.)
  • Stiže novi Dragon Ball FighterZ DLC

Arhiva članaka

  • October 2025
  • September 2025
  • August 2025
  • July 2025
  • June 2025
  • May 2025
  • April 2025
  • March 2025
  • February 2025
  • January 2025
  • December 2024
  • November 2024
  • October 2024
  • September 2024
  • August 2024
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
© 2025 Virus.hr – Sva prava pridržana. | DarkNews by AF themes.