
Kineski hit Black Myth: Wukong postigao je nevjerojatan uspjeh, prodavši se u više od 20 milijuna primjeraka u prvom mjesecu od izlaska. Ovaj impresivan rezultat svrstava igru među najprodavanije naslove godine, odmah iza popularnog Palworlda.
Razvojni tim Game Science uspio je privući pažnju igrača diljem svijeta zahvaljujući inovativnom pristupu i visokokvalitetnoj produkciji. Igra, koja se temelji na kineskoj mitologiji i legendi o Kralju majmuna, oduševila je igrače svojom grafikom, pričom i gameplayom koji podsjeća na posljednje dvije igre iz Sonyjevog God of War serijala.
Ovaj uspjeh dodatno potvrđuje rastući utjecaj istočnih studija na globalnom tržištu videoigara, dok zapadni AAA naslovi često imaju poteškoća s postizanjem sličnih rezultata. Black Myth: Wukong je tako postao simbol uspjeha i inspiracija za buduće projekte u industriji.
S obzirom na ovako snažan početak, očekuje se da će igra nastaviti privlačiti nove igrače i postavljati nove rekorde u prodaji. Ljubitelji akcijskih RPG igara mogu se veseliti daljnjem razvoju i mogućim proširenjima koja bi mogla dodatno obogatiti osnovnu priču.
Maskota Virus.hr portala