Game Changer 4.0 konferencija održana je 16. listopada 2025. u Zagrebu, u prostorima CineStara u Z Centru. Ovo je četvrto izdanje ovog prestižnog tehnološkog događaja koji je okupio više od 1.000 sudionika i preko 100 vrhunskih predavača iz područja tehnologije, inovacija i digitalne transformacije.
Konferencija je bila podijeljena u pet paralelnih dvorana, među kojima je istaknuta dvorana posvećena gaming industriji i gamifikaciji. Tijekom dana sudionici su mogli slušati predavanja o popularnoj igri Scum, domaćem hitu studija Gamepires, koja je privukla veliku pažnju zbog svoje inovativnosti i utjecaja na gaming zajednicu. Posebna pažnja posvećena je online sigurnosti igrača, s naglaskom na zaštitu osobnih podataka i sigurnost u digitalnom okruženju, što je jedan od ključnih izazova modernog gaminga. Također, raspravljalo se o gamifikaciji kao snažnom alatu za transformaciju različitih industrija poput zdravstva, marketinga i obrazovanja, ističući kako elementi igre mogu potaknuti angažman i poboljšati korisnička iskustva.

Razgovarali smo i s Karlom Resslerom, članom EU parlamenta kojem smo postavili nekoliko pitanja po pitanju zakonskih okvira za gaming industriju. Intervju ćemo objaviti naknadno
Game Changer 4.0 nije bio samo prilika za edukaciju, već i za umrežavanje, prezentaciju domaćih startupova te dodjelu nagrada koje prepoznaju najbolje inovacije u tehnološkom sektoru. Ovaj događaj dodatno potvrđuje Zagreb kao značajno tehnološko središte u regiji i mjesto susreta najutjecajnijih predstavnika iz svijeta digitalnih inovacija.
Kao zaključak, Game Changer 4.0 je pružio uvid u budućnost tehnologije i gaminga, ističući sigurnost i kreativnost kao ključne faktore razvoja industrije u narednim godinama.
