Alpha Response je taktična pucačina iz prvog lica smještena u urbano okruženje u kojem igrač preuzima ulogu specijalca koji mora reagirati na različite krizne situacije poput talačkih drama, bombaških prijetnji i oružanih pljački. Igra je trenutno dostupna u Early Access fazi na platformi Steam, a razvija je Minh “Gooseman” Le, jedan od tvoraca originalnog Counter-Strikea.
Igra je primarno zamišljena kao kooperativno iskustvo za do četiri igrača, iako je moguće igrati i solo. Misije su kratke, ali intenzivne i brze, smještene unutar velikih povezanih urbanih mapa koje se mogu slobodno istraživati između zadataka.
Lokacije:
U Alpha Responseu grad u kojem se odvija akcija podijeljen je na nekoliko većih zona koje uključuju gradski centar, podzemnu željeznicu, industrijsku zonu, stambene četvrti i periferiju. Mape nisu linearne – igrač se može voziti automobilom od jedne misije do druge, a neke misije se odvijaju u više faza i na različitim dijelovima grada. Primjerice, jedna misija može početi kao spašavanje taoca u zgradi, a završiti potjerom automobilom do napuštenog skladišta.
U svakoj zoni postoje različite misije koje se nasumično rotiraju, čime se stvara dojam stalne prijetnje i nepredvidljivosti. Detalji okoliša poput otvorenih stanova, metro postaja, katedrala i trgovačkih centara doprinose atmosferi živog i ugroženog grada.
Način igranja:
Gameplay u Alpha Responseu temelji se na brzoj reakciji, taktičkom kretanju i pametnom korištenju oružja. Misije uključuju zadatke poput deaktiviranja bombe, spašavanja talaca, zaustavljanja pljačke oklopnih vozila ili eskortiranja VIP osoba. Neprijatelji dolaze u različitim vrstama – od običnih kriminalaca do teško naoružanih napadača i samoubilačkih bombaša. Povremeno se u misijama pojavljuju i napadi pasa, kao i zračni napadi iz helikoptera.
Igrač može birati između 17 različitih vrsta oružja, uključujući pištolje, puške, mitraljeze, snajpere, bacače granata i štitove. Moguće je prilagođavanje oružja dodatcima poput nišana, prigušivača i dodatnih spremnika. Nema regeneracije zdravlja, ali igra omogućuje suigračima da se međusobno reanimiraju.
Tehnička izvedba i AI:
U trenutnoj fazi razvoja igra još pati od tehničkih problema poput povremenih padova performansi, nestabilnog korisničkog sučelja i lošije audio orijentacije. Neprijateljski AI varira – od vrlo preciznog do potpuno zbunjenog ponašanja – što stvara nestabilnu razinu izazova.
Solo igranje je moguće, ali bez AI suigrača i opcije zapovijedanja, mnoge misije su vrlo teške za jednog igrača. Programeri su najavili da će u budućnosti dodati podršku za AI suborce, kao i dodatne neprijateljske jedinice poput dronova.
Dojam i atmosfera:
Igra ima vrlo jak arkadni dojam – pucnjava je glasna, efekti su pretjerani, a animacije smrti često djeluju prenaglašeno. To stvara snažan osjećaj adrenalina i arkadne zabave, ali može zasmetati igračima koji očekuju realističniji pristup. Vizualno, Alpha Response podsjeća na kombinaciju starijih pucačina s modernim teksturama i efektima.
Unatoč tehničkim manama, osjećaj kaosa, dinamike i stalne napetosti čini igru privlačnom ljubiteljima brze akcije. Prava vrijednost igre dolazi do izražaja kad se igra u timu, uz koordinaciju i podjelu uloga.



Primjerak igre za potrebe osvrta ustupio razvojni studio Ultimo Ratio Games
Pozdrav svima!Moje ime je Angelo, poznatiji kao Dante. Dolazim iz Hrvatske i bavim se novinarstvom, glazbom, filmskom produkcijom i još mnogočime.Ako želite saznati više o meni, imate pitanja, suradnje ili preporuke — svi moji linkovi su ovdje. Slobodno mi se javite!
