
Od developera i izdavača Bodiroga Pavle stiže nam jedan Food simulator. Naime radi se o simulatoru u kojem započinjemo svoj biznis oko pravljenja i prodavanje hrane u street food stilu iz našeg kamiona.
Isprva nas igra vodi kroz kratki tutorijal u kojem upoznajemo kako sve ovo skupa funkcionira. Posebno je bitna nabavka svih potrebnih sastojaka jer svaki kupac ima posebne želje, kako se kaže o ukusima se ne raspravlja 🙂
Sastojke nabavljamo od lokalnih prodavača sa ulice, od povrća, mesa, konzerviranog povrća, različitih preljeva, peciva, i na kraju i vrećica jer kako bi kupcu mogli predati njegovu narudžbu a ima ih više od jedne treba nam papirnata vrećica, jer jedno po jedno ne možemo izdati, pogotovo ako sastrane stoji još jedan kupac koji nestrpljivo čeka.
Sami početak igre se svodi na hot dog i french dog, no kasnije upoznajemo nove recepte kako napredujemo kroz igru tako ih i kupujemo, od hamburgera, hrskavih krumpirića, raznih wrapova, kebaba, deserta i tajnih umaka…itd
Nije samo hrana bitna kako bi postigli svoj uspjeh, pa tako možemo uređivati tj bojati naš kamion, jer cilj nam je steći neku prepoznatljivost na ulici i da nas sve više kupaca traži pogledom na naš kamion.
Kuhinja na kotačima
Dizajniramo menije kako bi primamili mnoštvo kupaca, jelo je ono što ih privlači. Postoji i još izazova u igri kao što je i vožnja kroz gusti promet na ulicama. Gusti promet, izbjegavanje raznih prepreka kako bi uspjeli vremenski stići jer u protivnom kupci nam postanu nestrpljivi i odlaze.
Nadogradnjom menija postane zanimljivije, jer sve više sastojaka trebamo, a ti sastojci se pripremaju prije otvaranja kamiona, jer moramo imati na umu da neku kupci imaju određene želje, što staviti u pecivo a što ne… Tako da je sijeckanje i priprema povrća veoma bitna jer kupac koji ne dobije željeno jelo ruši nam rating, što nam nikako ne odgovara ako mislimo postati pravi majstor street fooda.
Iznad glave kupca pojavi se oblačić u kojem vidimo što želi naručiti, te kako primimo narudžbu otvara nam se prozorčić sa željama kupca i željeni sastojcima. Ujedno se u oblačiću nalazi i timer koji nam pokazuje koliko je kupac voljan čekati na svoju hranu jer ako dugo čeka, odlazi.
Isto tako sama narudžba se može razlikovati od našeg recpta koji izbacimo, ako netko ne voli kisele krastavce, tražit će bez, dok će ih drugi kupac obožavati te će tražiti duplu mjeru krastvaca. Možemo tako i primiti više narudžbi odjednom i pripremati ih istovremeno.
Kako bi postigli rast naše street franšize hranom bitno je da pripremamo različita jela, i kako bi otključali novi pribor i kuhinjske aparate koji nam trebaju trebamo zadovoljiti i kritičare. Da bi kritičare privukli stvar je jasna, moramo kuhati odlično kako bi dignuli rejting restorana na kotačima. Svaki je kritičar jedinstven što zahtijeva individualni pristup, a svima je jedno zajedničko, da tanjuri tj porcije moraju biti pripremljene besprijekorno.
Svakim uspješnim danom otključavamo razne nadogradnje, prolazimo nova naselja grada, i sudjelujemo u food festivalima.
Da sve ne bude tako lako postoje i drugi kuhari koji isto tako žele postići ono što i mi imamo u planu. Tako nam pomažu i influenceri koje moramo pridobiti jer svjesni smo koliko društveni mediji imaju utjecaja u današnjem životu.
Na kraju svakoga dana treba netko i sve to počistiti, pa tako dasku za sijeckanje, posude u kojima nam stoji nasiječeno povrće, nož, i aparati koje imamo, moramo oprati. Povrće preostalo u posudama če nam do jutra propasti te ih na kraju dana bacamo u smeće. Svako jutro su tu svježi sastojci. Bez dobre i čiste kuhinje nema i dobroga posla. Higijena je bitna.





Mislimo da ima prostora da se doradi još pokoji element, da se doda malo više glazbe kako bi se digla atmosfera u igri, da se postignuća možda više osjete i da nam daju neki osjećaj zadovoljstva što smo se nakuhali za njega. Grafika je pristojna, primjerena samome programu u kojoj je rađena, ali tu nije bit u grafici već našem budućem poslu koji odražava našu želju za uspjehom i kako biti najbolji street kuhar.
Još jedan primjer igre koji nam lijepo daje do znanja koliko se stvari mogu napraviti u Unityju. Igra je prava razbibriga kada nemate volje upuštati se u neku duboku priču i treba vam kratki predah, a opet pun izazova.
Primjerak igre za potrebe osvrta ustupio developer Bodiroga Pavle